Don’t Worry dla Alcon® Vision Care®

150x110

Alcon® Vision Care (Ciba Vision®) należący do Grupy Novartis wyłonił w wyniku przetargu agencję Don’t Worry powierzając jej organizację cyklu spotkań skierowanych do specjalistów z branży optometrycznej i okulistycznej. Eventy zostały podzielone na kilka etapów. Umowa została zawarta na rok.

Planowane na 2013 rok spotkania są pierwszą okazją do współpracy Agencji Don’t Worry z Alcon® Vision Care. Eventy mają na celu aktywację branży optometrycznej i okulistycznej. Na początku odbyła się seria czterech spotkań informacyjnych dla managerów i właścicieli salonów optycznych, w trakcie których zaprezentowano pierwszą odsłonę nowej kampanii „Podaruj sobie wybór”. Spotkania odbyły się w czterech terminach i lokalizacjach: 4 lutego w Katowicach, 6 lutego w Poznaniu, 7 lutego w Gdańsku, 11 lutego w Warszawie.

Kolejny etap składa się z lokalnych konferencji, które odbędą się od marca do października również w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest „Pacjent 40+ w praktyce kontaktologicznej”. W marcu i w maju odbędą się ponadto warsztaty dla specjalistów, które mają pomóc w podniesieniu ich kwalifikacji w zakresie tematyki dotyczącej soczewek kontaktowych. Na uroczystej gali w trakcie konferencji podsumowującej 6-7 lipca zostaną wyłonieni zwycięzcy konkursu na najbardziej aktywnego specjalistę. W 2013 roku regularnie w miesięcznych odstępach będą również organizowane szkolenia dla właścicieli salonów optycznych, które mają na celu wzmocnienie kompetencji w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem.

Całościowa koordynacja wydarzeń obejmuje: logistykę, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki, dobór miejsc. Agencja Don’t Worry jest również odpowiedzialna za kreację materiałów POS oraz strony internetowej przeznaczonej do rezerwacji miejsc na konferencjach.

***

 

Sint JiInformacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citroen Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.

Kontakt:

Don’t Worry Creative Event & PR Agency

Malwina Sobótka

PR Specialist

Tel.:   + 48 (22) 401 15 95

Mob.  + 48 728 500 728

m.sobotka@dontworry.com.pl